Dyb indsigt i kundernes forventninger

Vi taler med et udvalg af dine kunder og beder dem besvare en række spørgsmål om deres forventninger til ecommerce. Data organiseres i mønstre og sættes ind i et prioriteringsgrid som danner rammen for at prioritere, prissætte og forstå ROI på investeringen i den kommende ecommerceløsning.

Analyse af workflows i virksomheden

Vi bruger tid med salg, marketing, produkt eller service teams for at identificere arbejdsrutiner og workflows der vil blive påvirket af en kommende ecommerceløsning og identificerer effektiviseringsmuligheder uden at kompromittere arbejdsglæden og loyaliteten. Data organiseres i flowcharts og prioriteringsgrid der leder til et godt beslutningsgrundlag for ledelsen. Desuden skaber det commitment til det kommende ecommerceprojekt.

IT-Arkitektur og Datamanagement

Vi kortlægger jeres IT-arkitektur og datamanagement for at beskrive ”gaps” mellem status quo og det fremtidige behov for integrationer, dataflow og sikkerhed. Det leverer til kloge samtaler om prioriteringer i investeringer og minimering af kompleksitet.

Grundlaget for at tage kloge beslutninger

Indsigter og leverancer samles i en visuel gengivelse af 2-3 valgmuligheder for en ecommerce løsning designet til virksomheden og dens kunder. I grundlaget indgår vores anbefalinger baseret på +100 ecommerce projekter. Beslutningen leder til kravspecifikationen som bliver fundamentet for ecommerceløsningen.