Dyb indsigt i kundernes forventninger

Vi taler med et udvalg af dine kunder og beder dem besvare en række spørgsmål om deres forventninger til ecommerce. Data organiseres i mønstre og sættes ind i et prioriteringsgrid som danner rammen for at prioritere, prissætte og forstå ROI på investeringen i den kommende ecommerceløsning.

Analyse af workflows i virksomheden

Vi bruger tid med salg, marketing, produkt- eller serviceteams for at identificere arbejdsrutiner og workflows, der vil blive påvirket af en kommende ecommerceløsning, og vi identificerer effektiviseringsmuligheder uden at kompromittere arbejdsglæden og loyaliteten. Data organiseres i flowcharts og prioriteringsgrids, der leder til et godt beslutningsgrundlag for ledelsen og skaber commitment til det kommende ecommerceprojekt.

IT-Arkitektur og Datamanagement

Vi kortlægger jeres IT-arkitektur og datamanagement for at beskrive ”gaps” mellem status quo og det fremtidige behov for integrationer, dataflow og sikkerhed. Det fører til kloge samtaler om prioriteringer i investeringer og minimering af kompleksitet.

Grundlaget for at tage kloge beslutninger

Indsigter og leverancer samles i en visuel gengivelse af 2-3 valgmuligheder for en ecommerce løsning designet specifikt til jer og jeres kunder. I grundlaget indgår vores anbefalinger baseret på +100 ecommerce projekter. Beslutningen leder til kravspecifikationen, som bliver fundamentet for ecommerceløsningen.