Trin 1: Forstå markedsvilkårene i et ecommerce perspektiv

Vi leverer en praktisk skildring af dine kunders forventninger til ecommerce og giver indblik i hvordan konkurrenterne udnytter ecommerce potentialet og hvad de investerer i.   

Trin 2: Ecommerce potentialet for din virksomhed

Vi leverer 2-3 scenarier for hvordan din virksomheder kan udnytte ecommerce til at øge salget af dine produkter/services, styrke virksomhedens service til kunderne og nedbringe administrative omkostninger i salg og marketingorganisationen.

Trin 3: Vurdering af organisationens ecommerce modenhed

Vi leverer en vurdering af organisationens ecommerce modenhed samt 1-2 forslag til nye organisationsdesign og kompetencekrav, herunder et review af virksomhedens IT-arkitektur platforme og data management.   

Trin 4: Beslutningsgrundlaget

Vi leverer et beslutningsgrundlag til ledelsen som typisk peger på 2-3 forskellige ecommerce løsninger, deres økonomiske omfang og tidslinje. Dette grundlag bruges til at bestemme strategi og prioritet i et kommende ecommerce projekt.

Vil du vide mere om de 4 trin?

Book et 30 min. uforpligtende møde med René Tristan Lydiksen, PhD, Partner og Head Of Strategy.

 

Rene Tristan Lydiksen, Partner and Head Of Strategy Oxygen

Partner, Customers

René Tristan Lydiksen

53 57 57 58

rtl@oxygen.dk
Strategi
User Experience
Platforme & Partnere
Udvikling & Kvalitet