”Vi er meget stolte og super glade for, at vi er blevet valgt til at udvikle og levere den nye digitale løsning for H.C. Andersen Festivals”, forklarer Claus Tjelum Winther, partner i Oxygen. 

 

Løsningen bliver bygget på Umbraco CMS, med stor fokus på redaktørvenlighed og simple arbejdsgange, som bl.a. sikrer festivalen smidige og effektive kommunikationskanaler under festivalen. Løsningen omfatter website og app inkl. integrationer til eventsystemer, billetkøb, sociale medier mv. 

Festivalen, som foregår hvert år i uge 34, havde mere end 400.000 besøgende i 2019, og festivalen har en kendskabsgrad på godt 40 % blandt danskerne.

 

“Med over 500 arrangementer i uge 34, som vi forventer vil stige, har vi valgt at invitere Oxygen ind som ny samarbejdspartner, og de er ligeledes blevet en del af foreningen bag festivalen” udtaler Rikke Eliasen, Digital Media Manager, H.C. Andersen Festivals.   

 

Se mere om H.C. Andersen Festivals her

Eventyrlig stemning i gadebilledet i Odense under H.C. Andersen Festivals. Festivalen foregår hvert år i uge 34 og havde i 2019 over 400.000 besøgende.

Eventyrlig stemning under H.C. Andersen Festivals
Eventyrlig stemning under H.C. Andersen Festivals