B2B ecommerce ved Fipros by Oxygen

Cases

FIPROS gennemgår digital transformation

  • KUNDE

    FIPROS

  • Branche

    Fødevarer

  • PLATFORM

    Umbraco Cloud

  • Projekt

    B2B kundeportal

  • Integrationer

    Navision

Den danske lønproducent FIPROS har i 27 år håndteret globale ordrer manuelt, hvilket nu ændres med implementering af en ny B2B kundeportal. 

FIPROS processerer ingredienser og færdigpakkede fødevarer på vegne af fødevareproducenter og tilbyder kunderne en masse knowhow. Da den manuelle ordrehåndtering både har været omfattende og langvarig, ønskede ledelsen hos FIPROS at digitalisere relationen til sine globale kunder og holde åbent 24/7.

Kunde

Kundeportalen ’Mit FIPROS’ gør os mere tilgængelig overfor kunderne og gøre ordrehåndteringen mere brugervenlig. Hvor vi før håndterede ordrer manuelt, har vores kunder nu mulighed for selvbetjening via den nye portal. Dette frigiver mere tid til kvalitativ kundeservice.

Conny Twisttmann, CEO, FIPROS

FIPROS har mange kunder, som de gerne vil interagere med og servicere bedst muligt. ’Mit FIPROS’ giver kunden en større frihed, da det nu er muligt at afgive ordrer i alle døgnets 24 timer.

En oplevelse der for kunden er hurtigere og mere smidig, og som effektiviserer FIPROS’ kundeservice internt.

Digital Transformation ved Fipros
B2B ecommerce ved Fipros