Den danske lønproducent FIPROS har i 27 år håndteret globale ordrer manuelt, hvilket nu ændres med implementering af en ny B2B kundeportal.
FIPROS processerer ingredienser og færdigpakkede fødevarer på vegne af fødevareproducenter og tilbyder kunderne en masse knowhow. Da den manuelle ordrehåndtering både har været omfattende og langvarig, ønskede ledelsen hos FIPROS at digitalisere relationen til sine globale kunder og holde åbent 24/7.
Fipros
Digital transformation sikrer færre manuelle arbejdsgange
-
Branche
Fødevarer
-
PLATFORM
Umbraco Cloud
-
Projekt
B2B kundeportal
-
Integrationer
Navision
Conny Twisttmann, CEO, FIPROS
FIPROS har mange kunder, som de gerne vil interagere med og servicere bedst muligt. ’Mit FIPROS’ giver kunden en større frihed, da det nu er muligt at afgive ordrer i alle døgnets 24 timer.
En oplevelse der for kunden er hurtigere og mere smidig, og som effektiviserer FIPROS’ kundeservice internt.