Er du her endnu?
Måske du også kan lide disse cases:
Ergolash ApS
Branche
Transportbranchen
Platform
Shopify
Projekt
ROI-beregner
Indsats
User Experience
Foto af: Ergolash ApS
Om løsningen
For let og hurtigt at skabe overblik over den økonomiske gevinst, ved brugen af Ergolash’ surringbånd, blev en online ROI-beregner implementeret på det eksisterende site.
Beregneren skal tydeliggøre overfor kunderne, hvorfor Ergolashs’ lidt dyrere produkt kan betale sig at købe i forhold til konkurrenternes billigere produkter.
Prøv selv ROI-beregneren på Ergolash' website.
Jesper Skalshøi, Chief Executive Officer & Co-Owner, Ergolash A/S
Udfordringen
Ergolash oplevede, at det tog lang tid og megen dialog at forklare kunder den økonomiske besparelse ved brug af Ergolash i forhold til konkurrerende produkter. Der var derfor behov at give kunderne et håndgribeligt overblik over besparelsen og dermed tydeliggøre ROI ved brugen af produktet.
Kunden havde tre udfordringer, der skulle tages hånd om:
Løsningen
Løsningen er en besparelsesberegner, som giver mulige kunder et personaliseret og præcist overblik over investeringens ROI, tidsbesparelse samt tidshorisont for break-even.
Beregningen er baseret på kundens specifikke forhold bestående af:
Resultater
Ledelsens håb og forventninger til den nye implikation af ROI-beregneren må, på baggrund af en stigning i omsætningen på 300% siden lanceringen i 2021, siges at blive opfyldt.
Foto af: Ergolash ApS
Om kunden
Ergolash ApS er en 100% danskejet virksomhed, som er beliggende i Odense. Ergolash er grundlagt ud fra ideen om at forbedre den eksisterende surringskralde, ved at indsætte surringbåndet sidelæns i skralde-akslen i én ukompliceret bevægelse.
I dag er Ergolash en verdenspatenteret opfindelse og sælges i alle dele af verden, hvor der anvendes surringsbånd.
Læs mere om Ergolash her.
Måske du også kan lide disse cases: