Topledelsens mål

Vi vil forstå, hvilke KPI’er I arbejder mod. Hvornår kan vi sammen skabe succes?

Disse indsigter er vigtige i mange af de kommende prioriteringer.

 

Indsigt i dine kunders adfærd

Vi dykker ned i og dokumenterer, hvad dine kunder gør. Fordi vi ved, at der kan være forskel på hvad de siger, de gør - og hvad de rent faktisk gør.

Vi taler med dine kunder om deres digitale præferencer for at være sikker på, at dine ecommerce investeringer har størst mulig økonomisk effekt.

Interne arbejdsprocesser & automation

Vi skal have involveret virksomhedens salgs-, service- og marketingorganisation. De besidder stor viden om samarbejdet med jeres kunder og har ofte godt input til, hvorledes digitalisering kan forbedre hverdagen.

 

Teknologiafklaring & datavaliditet

Vi kortlægger virksomhedens IT-systemer og danner grundlag for, at træffe beslutning om valg af platform og integrationer ud fra et økonomisk hensyn.

Derudover tester vi kvaliteten i jeres data, som et vigtigt grundlag for at optimere forretningsprocesser.

Vi tilpasser analysens rammer til de aktuelle behov.

Billederne viser en workshop, der samler op om Rice forhandlernes hverdag. Fokus er hvorledes vi bedst understøtter den digitalt.

Workshop ved Oxygen
Analyse Digital Transformation ved Oxygen