Odense Cityforening, med godt 250 erhvervsdrivende medlemmer, markedsfører Odense City, planlægger og gennemfører aktiviteter og varetager medlemmernes interesser i forhold til offentlige myndigheders lokalplaner og vedtægter. Målet er at styrke Odense City, så endnu flere vælger at besøge byens mange butikker, restauranter og caféer.


”Odenses byliv er noget helt særligt, og det skal det blive ved med at være. De mange handelsmuligheder, restaurations- erhvervs- og kulturlivet skal fortsat bidrage til en bymidte fuld af liv. Alt det Odense City tilbyder, skal gæsterne nemt og hurtigt kunne finde frem til – også online - og det bliver endnu nemmere nu,” forklarer Peter Bøgholm, Citydirektør.

Løsningen bliver bygget på Umbraco, som er kendt for stor redaktørvenlighed.


”Vi er glade for at kunne byde Odense Cityforening velkommen, og vi glæder os til i samarbejde at få skabt et website, der kan tiltrække endnu flere gæster til Odense City og styrke bymidten,” siger René Tristan Lydiksen, Partner i Oxygen.